zondag 6 augustus 2023 om 09.30 uur

Kerkdienst Gereformeerde Kerk
Voorganger(s): Ds. T. Deelstra
Organist: AndrĂ© Mook

Collectes: Diaconie/Ghana (Kerk in Actie)

Zondag 6 augustus is de collecte voor Ghana (Kerk in Actie). De kerk zijn we samen. We geloven in delen: in gebed, in solidariteit en in gaven. Collecteren is een heel concrete manier om te delen met mensen dichtbij en ver weg. Jouw gaven maken het werk van de kerk mogelijk! Je steunt daarmee onder meer het werk van zending en (wereld) diaconaat. De opbrengst van de collecte van zondag 6 augustus gaat naar Ghana. Ghana is een overwegend Christelijk land, maar in het noorden vormen Christenen een minderheid. Daarom is het belangrijk dat de kerk hier goede leiders heeft, die niet alleen veel 16 Bijbelkennis hebben, maar ook investeren in contacten met moslims. Het opleidingscentrum van de Presbyteriaanse Kerk leidt voorgangers, kerkelijk werkers en jeugdleiders hiervoor op. We vragen in de vorm van een collecte of u/jij een steentje bij wil dragen aan dit mooie project.